відділ продажів
забудовник
UK
Пошук за параметрами
Будь-який
  • Будь-який
  • Офіс
  • Студія
  • 1-кімнатна
  • 2-кімнатна
  • 3-кімнатна
  • Більше 3 кімнат
Будь-який
  • Будь-який
  • ЖК «Кімолос»
  • Апарт-комплекс «Ітака»
  • ЖК «Посейдон»
  • ЖК «Еллада»
  • ЖК «Акрополь»
  • Бізнес-Центр «Платон»
  • Апарт-комплекс «Каліпсо»
  • Бізнес-Центр «Ольвія»
  • Аполлон на Карантинній
  • ЖК «Лімнос»
  • ЖК «Родос»
Оберіть ЖК
Оберіть секцію
18.10.2019

Інтерв’ю з менеджером

Друзі!

Пропонуємо вашій увазі продовження нашої рубрики «Інтерв’ю з менеджером»!

Вікторія Спиця – наш молодий і амбітний менеджер. Вона працює в компанії 4 роки і здійснила мрії про власну квартиру понад 500 сімей.

З Вікторією поговорили про вибір професії, про становлення молодого фахівця, про будні, клієнтів і саморозвиток. Приємного знайомства!

ВІКТОРІЄ, ЧОМУ ВИ ОБРАЛИ ПРОФЕСІЮ SALES MANAGER В КОМПАНІЇ «ГЕФЕСТ»?

Мій вибір професії усвідомлено склався на останньому курсі магістратури. Я закінчувала навчання на факультеті «Економіки та управління підприємством» в Одеському національному економічному університеті. Тоді я вже чітко зрозуміла, що хочу працювати в сфері «людина-людина».

Мене цікавила вакансія в компанії, яка дозволить працювати з людьми. Так і сталося. Я пройшла співбесіду в БК «Гефест». Президент компанії Пантелеймон Васильович сказав мені: «Ти повинна намагатися допомогти покупцям зробити правильний вибір. Люди повинні жити і радіти!». Це повчання – мій ключовий момент в роботі.

ВИ ПАМ’ЯТАЙТЕ, ЯК ПРОХОДИВ ВАШ ПЕРШИЙ ПОКАЗ?

Так, пам’ятаю свій перший показ. Це дуже весела історія. Був місяць лютий. І ми поїхали дивитися ЖК «Санторіні» на 10-й станції Великого Фонтану. Тоді було всього 8 поверхів!

Була класична зимова погода: холодно, сніг і ожеледь. Дівчата (*покупці) були на підборах, але ми впоралися. Правду кажучи, я до сих пір не впевнена, що показувала ту квартиру, яку ми хотіли подивитися чи дзеркальну (* сміється).

ТАК, ПЕРШИЙ ПОКАЗ «ВІН НАЙБІЛЬШ ВАЖКИЙ».

ЩО НАДИХАЄ ВАС В РОБОТІ З КЛІЄНТАМИ?

Я завжди намагаюся уважно розглянути побажання покупця і підібрати для нього максимально відповідний і вигідний варіант. Коли покупець задоволений, отже, я все зробила правильно. Це і є моє натхнення.

ЯКИМ ПРИНЦИПОМ ВИ КЕРУЄТЕСЯ ПРИ РОБОТІ З КЛІЄНТАМИ? ЯК ДОПОМАГАЄТЕ СВОЇМ ПОКУПЦЯМ ВИЗНАЧИТИСЬ?

Головний принцип нашої роботи – дати повні, інформативні відповіді на всі питання.

Я намагаюся не вмовляти людину купити той чи інший варіант, а пропоную їй порівняльну характеристику. Покупець аналізує і самостійно приймає рішення.

СКАЖІТЬ, З ТОГО МОМЕНТУ, КОЛИ ВИ ТІЛЬКИ ПОЧАЛИ ПРАЦЮВАТИ І ДО СЬОГОДЕННЯ, ЗАПИТИ ВАШИХ КЛІЄНТІВ ЗМІНИЛИСЯ? ЯКУ НЕРУХОМІСТЬ ЗАРАЗ КУПУЮТЬ З БІЛЬШИМ БАЖАННЯМ?

Потреби особливо не змінилися! Й зараз також є дві категорії вибору нерухомості – для життя і для бізнесу. Зараз інтерес до смарт-квартир (квартира-студія) став значно вищим.

Раніше їх купували, тому що це був найбільш вигідний варіант за ціною (*загальна вартість і далі обслуговування). Зараз багато хто купує, оскільки є великий вибір гідних дизайн-проектів для смарт-квартир, це більш сучасно і стильно.

СКАЖІТЬ, ЩО ПРИВАБЛЮЄ ОСОБИСТО ВАС В БУДИНКАХ БК «ГЕФЕСТ»?

Перш за все, індивідуальність. Кожен проект компанії об’єднує неповторні архітектурні рішення та високу якість будівництва. Компанія «Гефест» створює не просто будинки, вона створює об’єкти естетичної архітектури.

Ну, і звичайно, затишність і хороше розташування комплексів.

ВІКО, ЗА РОКИ РОБОТИ З КЛІЄНТАМИ НА ОДЕСЬКОМУ РИНКУ НЕРУХОМОСТІ, ЯКІ СМІШНІ СИТУАЦІЇ У ВАС ВИНИКАЛИ?

Весела історія. Можу розповісти, як зіткнулася зі стереотипами. Це ж не секрет, еге ж? Іноді молодим фахівцям можуть не довіряти.

Так ось, я проводила показ ЖК «Міконос» для двох друзів, які дивилися квартири. Дотримуючись правил безпеки, ми взяли каски, далі піднялися на поверх і зайшли в квартиру. І як зазвичай буває, у них виникло багато питань, в тому числі технічних.

Менеджери нашої компанії завжди добре підготовлені, оскільки компанія проводить для нас навчання з технічним директором і проектним відділом, готує актуальну технічну інформацію. Тому ми легко і швидко відповідаємо на всі питання.

Аналогічна ситуація була і тоді. Я проконсультувала їх і коли трохи відійшла в бік, почула, як один каже іншому з таким подивом: «А вона розбирається!».

Я зробила вигляд, що нічого не почула. Але мені було смішно.

ЧУДОВО, ДАЛИ ЕКСПЕРТНУ ФОРУ!

ЯКИМ ВИ УЯВЛЯЄТЕ ІДЕАЛЬНОГО КЛІЄНТА?

Всі покупці ідеальні по-своєму. Адже від кожного покупця ми можемо щось взяти для себе, щоб стати більш професійними. Але для мене ідеальний покупець, напевно, той, у кого є критерії вибору і той, хто знає, чого хоче.

ВІКТОРІЯ, МИ З ВАМИ ГОВОРИМ ВСЕ ПРО РОБОТУ, ДАВАЙТЕ ТРОХИ ПОГОВОРИМО ПРО ВАС.

Є ДУМКА, ЩО КОЛИ ХОБІ СТАЄ РОБОТОЮ, ТОДІ ЛЮДИНА НАЙБІЛЬШ ЩАСЛИВА І ОТРИМУЄ ІСТИННУ НАСОЛОДУ. ЧИ ЗГОДНІ ВИ З ЦИМ? І ЯКЕ ВАШЕ ЗАХОПЛЕННЯ ДОПОМАГАЄ ВАМ В РОБОТІ?

Так, я згодна з цим. Щоб бути успішною у будь-якому занятті, людині потрібно бути дуже різнобічною. Мені в цьому допомагають бізнес-тренінги, конференції експертів з нерухомості і самоосвіта.

ЯКЕ КРЕДО ВАШОГО ЖИТТЯ?

Життя – бумеранг. «Зроблене, тобою до тебе ж й повернеться».

ЯКОЮ, НА ВАШУ ДУМКУ, БУДЕ КОМПАНІЯ «ГЕФЕСТ» ЧЕРЕЗ 5 РОКІВ?

Думаю, що наша компанія буде розвиватися и вдосконалюватися. Я хотіла б через п’ять років побачити щасливих людей и красиві будинки, які прикрашають місто.

І НА ОСТАНОК. ЩО ПОБАЖАЛИ БИ СОБІ 10 ТОМУ?

Будь сміливіше і йди вперед до своїх цілей. Вчи мови!

Вікторіє, дуже дякую за інтерв’ю! Ви дуже приємний і дотепний співрозмовник. Бажаємо Вам дивувати своїх клієнтів знаннями і чарувати прекрасною посмішкою!

Поділитись новиною у: