Відділ продажу:

+38 (048) 752-93-51

Забудовник:

+38 (048) 234-81-73

Інтерв’ю з менеджером продажів

April 19, 2019

Друзі! Ми хочемо запропонувати вашій увазі нову рубрику «Інтерв’ю з менеджером»!
Відкриваємо знайомство з нашою командою, бесідою з чарівним, привабливим, справжнім професіоналом нашої компанії – Діаною Квачадзе. Діана – один із наших кращих менеджерів. Вона працює в компанії вже 14 років і знає все не тільки про її розвиток, про будівництво житлових комплексів і про те, як знайти і запропонувати ту саму квартиру, але й передає цінні знання молодому поколінню менеджерів.
З ерудованим менеджером поговорили про вибір професії, про її завдання і будні, про ідеального клієнта та особистий розвиток. Приємного знайомства.

ДІАНА, ЧОМУ ВИ ОБРАЛИ ПРОФЕСІЮ SALES MANAGER В КОМПАНІЇ «ГЕФЕСТ»?

Почну з того, що сам вибір компанії «Гефест» був для мене важливий.
Про компанію, а також про її засновника і натхненника я чула від знайомих і мало знайомих мені людей. У тому далекому 2005 році, було дуже важливо знати, що в організації дружний і згуртований колектив, а її керівник – сильний, справедливий, з чуйною душею, професіонал з великої літери. Людина за якою можна йти до кінця.
Безумовно, оцінювала і діяльність компанії: ті будинки, які вона вже побудувала в той період, а також ті, які будувалися, відповідали всім вимогам високих стандартів якості та комфорту. І мені захотілося займатися їх реалізацією.
Чому ж я обрала професію менеджера з продажу? Тому що на цій посаді є всі завдання, які мені цікаві, і які я з задоволенням вдосконалюю кожного дня.

ЯКІ ЗАВДАННЯ ПРИНОСЯТЬ ВАМ НАЙБІЛЬШЕ ЗАДОВОЛЕННЯ?

І професійне задоволення, і розвиток приносить, в першу чергу, спілкування з людьми і вміння донести різним покупцям потрібну для них інформацію, допомогти людям зробити правильний і потрібний вибір.
Звичайно ж, захоплююча частина моєї роботи – це вивчення
проектів, читання їх технічних характеристик, вміння бачити ті можливості, які цікаві і потрібні покупцям.
Зазначу, що в професії менеджера мені подобається її динамічність і різноплановість. У мене є можливість відвідувати будівельні об’єкти, бачити наживо всі процеси, про які ми розповідаємо покупцям.

ВИ ПАМ’ЯТАЙТЕ, ЯК ПРОХОДИВ ВАШ ПЕРШИЙ ПОКАЗ?

Мій перший покупець придбав квартиру в Будинку №1, на вул. Грецька, 1.
Він був дуже уважний при вивченні документації об’єкту, що зводився, навіть трохи вередливий у виборі квартири.
Він задавав багато питань стосовно пунктів договору.
Для мене це був хороший досвід!
У результаті довгої роботи, Володимир (так звуть покупця) залишився дуже задоволений вибором!

ЩО НАДИХАЄ ВАС В РОБОТІ З КЛІЄНТАМИ?

Кожен раз, коли починається діалог із покупцем, головне зрозуміти, що йому потрібно. Адже не кожен клієнт знає точно, чого він хоче.
Це дуже цікаве заняття.
І коли правильно «відчуваєш» клієнта, починається магія. Тоді пропозиція, подача інформації, рекомендація вибору приймається покупцем з довірою і вдячністю.

ЯКИМ ПРИНЦИПОМ ВИ КЕРУЄТЕСЯ ПРИ РОБОТІ З КЛІЄНТАМИ?

Головним принципом у нашій роботі є прекрасні знання про всі об’єкти, які ми пропонуємо клієнтам.
Крім того, необхідне вміння знаходити підхід до різних людей, мати широкий кругозір, особиста чарівність і бути чесним з покупцями.

ЯК ДОПОМАГАЄТЕ СВОЇМ ПОКУПЦЯМ ВИЗНАЧИТИСЬ?

Все залежить від ситуації. Є покупці, яким точно потрібна моя допомога і навіть наполегливість при прийнятті рішення. В цьому випадку, треба лідирувати в подачі інформації. Рекомендувати і переконувати.
А є покупці, які самі точно знають, що хочуть, і їм потрібно тільки правильно, авторитетно і чітко все пояснити. В такому разі, вони зазвичай визначаються з вибором самостійно.

СКАЖІТЬ З ТОГО МОМЕНТУ, КОЛИ ВИ ТІЛЬКИ ПОЧАЛИ ПРАЦЮВАТИ І ДО СЬОГОДЕННЯ, ЧИ ЗМІНИЛИСЯ ЗАПИТИ ВАШИХ КЛІЄНТІВ? ЯКУ НЕРУХОМІСТЬ КУПУТЬ ЗАРАЗ БІЛЬШ ОХОЧЕ?

Так, звичайно запити змінилися.
Покупець став більш раціональний при виборі нерухомості. Він хоче експлуатувати з користю кожен метр. Хоч це буде найменша або найбільша квартира, офіс чи магазин.
Змінилася і його вимогливість.
Крім звичайних питань ціноутворення, транспортної розв’язки, соціальної інфраструктури, майбутній господар нерухомості хоче знати про благоустрій будинку, про матеріали, які визначають якість будівлі.
Сьогодні, за великої конкуренції на ринку, покупець хоче точно знати, як він розробить план, як буде користуватися придбаною нерухомістю, чи зручно вона розташована в будинку.
У цьому нам дуже допомагає архітектурний і дизайнерський відділи. Практично для кожного приміщення ми отримуємо кілька варіантів планувань або потрібної додаткової технічної інформації.

СКАЖІТЬ, ЩО ПРИВАБЛЮЄ ОСОБИСТО ВАС В БУДИНКАХ СК «ГЕФЕСТ»?

Перш за все, бездоганна якість будівництва!
Також зовнішній вигляд будинку – його індивідуальний екстер’єр. У кожного він унікальний!
Енергоефективність, яка досягається за рахунок нових технологій і якості застосовуваних матеріалів.
Ну і звичайно, їхні вдалі локації.

ЗА РОКИ РОБОТИ З КЛІЄНТАМИ НА ОДЕСЬКОМУ РИНКУ НЕРУХОМОСТІ, ЯКІ СМІШНІ СИТУАЦІЇ У ВАС ВИНИКАЛИ?

Один з перших моїх клієнтів купував велике приміщення офісного призначення.
Ми довго працювали з ним як в юридичному, так і в технічному напрямі. У цьому питанні були задіяні відділи юристів, конструкторів і архітекторів. Всі працювали так злагоджено, доповнюючи один одного, що після підписання договору, він з добрим гумором запитав: «чи не пройшли ми психологічний тренінг по роботі з важкими клієнтами».

ТАК, СВОЄРІДНИЙ ТРЕНІНГ З КОМУНІКАЦІЙ МІЖ ВІДДІЛАМИ У ВАС ТОЧНО БУВ.
ДІАНА, ЯКИМ ВИ УЯВЛЯЄТЕ ІДЕАЛЬНОГО КЛІЄНТА?

Ідеального клієнта? *задумалась на хвильку* Таким, яким він є – вимогливий, грамотний, розумний!
Адже нам є, що йому запропонувати.

ДІАНА, МИ З ВАМИ ГОВОРИМ ВСЕ ПРО РОБОТУ, ДАВАЙТЕ ТРОХИ ПОГОВОРИМО ПРО ВАС.
Є ДУМКА, ЩО КОЛИ ХОБІ ПЕРЕХОДИТЬ У РОБОТУ, ТОДІ ЛЮДИНА Є НАЙБІЛЬШ ЩАСЛИВОЮ І ОТРИМУЄ СПРАВЖНЮ НАСОЛОДУ. ЧИ ЗГОДНІ ВИ З ЦИМ? І ЯКЕ ВАШЕ ЗАХОПЛЕННЯ ДОПОМАГАЄ ВАМ У РОБОТІ?

Безумовно, щоб досягти успіху в будь-якій справі, потрібно по-справжньому полюбити її або зробити своїм хобі!
У моїй роботі будь-яке захоплення допомагає. Адже широкий кругозір – це необхідний пункт в роботі з клієнтами, так і просто гарна якість людини.
Заняття з йоги допомагають мені прийти до гармонії, розширенню своїх можливостей і свідомості.
Вивчення ландшафту і застосування цих навичок на своїй садовій ділянці – дуже захоплююче і красиво. Подорожі – чудовий відпочинок, нові пізнання і горизонти.

ВАШЕ ЖИТТЄВЕ КРЕДО?

Не поспішай. Адже на все свій час! Роби все від душі!

ЯКОЮ, НА ВАШУ ДУМКУ, БУДЕ КОМПАНІЯ «ГЕФЕСТ» ЧЕРЕЗ 5 РОКІВ?

Через 5 років крім впізнаваності, наші будинки стануть предметом гордості компанії, прикрасять архітектурний вигляд міста. Швидше за все, це буде не тільки Одеса.
А для одеситів і гостей міста наші будинки будуть мрією, що втілилася!

І НА ОСТАНОК. ЩО ПОБОЖАЛИ БИ СОБІ 10 РОКІВ ТОМУ?

Нaсправді, 10 років тому я мріяла не про все, що маю зараз. Можливо, варто було бути сміливішою в побажаннях! Я це врахую на майбутнє.
Діана, спасибі велике за інтерв’ю. Ви чудовий і чарівний співрозмовник. Бажаємо Вам прекрасних клієнтів і реалізації всіх найсміливіших планів!